Trenutno smo doma

Prispevki z oznako

30 idej za bucket list

Noč v japonskem ryokanu (2. del)

Ob sprejemu v recepciji Sanga Ryokana sva določila uro najine večerje. Sedem. Ravno dovolj časa, da pred večerjo skočiva v najin privatni onsen, po večerji...

Zeleno-zlati Kyoto.

Sonce v Kyotu vzide natanko ob 4:42. Zaide ob 19:11. Dnevi so dolgi in na najino srečo sedaj tudi vroči in suhi. Raziskujeva ulice...

Prva pomoč: Paje (Zanzibar)

Paje je za razliko od zaspane vasi Jambiani prav živahna vasica. Ima kar nekaj barov, restavracij in stojnic z zelenavo in s sadjem. Izgubljeni...

Eno leto na poti.

Ne, ne greva še domov. Če te slučajno zanima. Katka si je zlomila nogo, jaz pa sem oslepel na eno oko. Ne le to....

Doživetje: Newari večerja

Newari so ena izmed manjšin v Nepalu. Le okoli 1,5 % prebivalstva. Znani so po relativno visokem dohodku in seveda s tem povezano mentaliteto, da...

Pokopane Tevice oživele

Mogoče ste davnega junija 2014 že spremljali najino pot in veste, da sva se takrat mudila v Himalaji. Nekje v sredi najinega treka, pri...

Kosilo 1, 2, 3: Pad thai

Prejšnja sobota je bila lenobna. Malo dlje sva ostala v postelji, dopoldne pa uživala v nizkem pritisku oblačnega vremena in pospravljanju stanovanja. Na srečo...

5 najbolj pogostih nategov na Tajskem.

Na Tajsko se letno nagnete 25 milijonov turistov. Se vam zdi, da si domačini ne bi izmislili že vseh mogočih trikov, kako iz turistov...

Prva pomoč: Amed (Bali).

Amed je majhna vasica na Baliju, znana predvsem po potapljanju in dolgi lepi črni plaži. Pogled na vulkan Agung je čudovit še posebej ob sončnem...

Foto experimentiranje

Potovanja niso samo tistih nekaj dni, ko si dejansko nekje tam daleč, ko odkrivaš sebe v tujem okolju in ko hlastaš za vsem novim....

Bali: Rent-a-House

Pa sva spet tu. V tejle najlepši hišici sredi riževega polja v Ubudu na Baliju. Nazadnje sva tukaj en mesec preživela avgusta 2014 in...

Zanzibar – vreme.

Če iščete bele plaže in turkizno morje, potem hitro na Zanzibar. Ne bo vam žal. No, razen, če boste tam Aprila! 🙂 Tako ......