Trenutno smo doma

Prispevki z oznako

bentota

Vsi na Andamane!

Zadnje dni akcije letalskih kart na Andamanske otoke rušijo vse rekorde. Cene naših ponudnikov se gibljejo nekje med 500 in 550 eur, povratna. In...

Potapljanje ob otoku Balicasag (Filipini)

Priložnosti za potapljanje na Filipinih je ogromno, a nama, kot neizkušenima podvodnima obiskovalcema, je bilo pomembno to, da sva v dobri družbi, ob rajskem...

Uvod v tvoje potovanje na Maldive

Pa začnimo na koncu - midva sva nad Maldivi totalno navdušena! Bom poskušal v nekaj odstavkih razložiti, zakaj je temu tako. In če kdo...

Predlog potovanja: roadtrip po Islandiji!

Ob prihodu domov iz Islandije sva si rekla: moramo priti kmalu nazaj! In če ni izrekel tega še čisto vsak, ki je obiskal to...

Koh Samui od jutra do večera

Ob 6.23 vzide sonce, 18 minut prej vstanemo mi, ker se Art pokaka vsak dan točno pet čez šest. Ob 7.00 na plažo stopijo...

OK, zdaj sva se pa zataknila.

A veš tisto, ko srečaš nekoga in naredi tako slab prvi vtis, da ti vse dol pade? No, skoraj tako je bilo z nama...

Za bozic.

Nekaterih stvari v Indiji preprosto ne pocnes. Denimo. Med voznjo na skuterju ne "zmrkas" vsem tistim, za katere se ti zdi, da imajo vklopljene dolge...

Irian Jaya: The Movie

Ko so naju lani po potovanju v Irian Jayi spraševali, če lahko pripravima potopisno predavanje, sva s Tadejo bila povsem enotnega mnenja in odgovor...

Čez cesto: Ptuj, Jeruzalem in ful vina!

Ej, privoščila sva si. Tako je pač naneslo. 🙂 Najina Toyotka, ki ji ljubkovalno praviva Joli, je sprejela vase Micov mini nahrbtnik in mojo...

99 % varna

Skozi ozek, verjetno več kot 10 metrov dolg prehod iz ulice nekam v notranjost visokih betonskih sten, sva ob 6 zjutraj, ko se je...

“Spucat se” v Indijo …

Ko me kdo vpraša, zakaj grem na pot tokrat sam, mu povem preprosto laž: "Ker sem čutim pripravljenega". Ok, je že res, da sem...

V dvoje je lepo, ampak v troje je baje lepše

Dolgo se nisva oglasila. Ob občasnih potovanjih je služba postala najbolj pomemben projekt najinih življenj. Micevo podjetje je iz dveh ustanoviteljev v šestih letih...