Čeprav je potovati neizmerno in oh-in-sploh nagrajujoče in je vsak nov dan tvoj najlepši do sedaj, obstajajo seveda tudi trenutki, ko bi najraje vse nekam poslal, se ulegel v svojo čisto posteljo in prepričal babico, da ti pripravi tisto njeno okusno kosilo. A, jebat ga! Včasih pač moraš stisnit zobe (ali ritnice) in potrpeti 🙂 Ker je kmalu spet lepo. Tukaj sva opisala najinih 5 najbolj težkih trenutkov preteklih 14 mesecev potovanja. 1.) Noro utrujena na festival vročih balonov  Inle lake, Myanmar. Bil je eden tistih dni, ko sva prejšnjo…

“Sta mislila, da bomo končali pri ocvrtih čebelah?” nama je z nasmehom dobro jutro voščil najin vodnik, zdaj že vse bolj tudi dober prijatelj Axsai. “O-ou,” je rekla Katka in sedla za mizo. Ura je bila nekaj čez šesto zjutraj in ker smo prejšnji večer izmučeni zaspali že nekaj čez osmo, smo brez večjih težav prehiteli sonce. “Pečene rdeče mravlje,” je rekel Axsai in pred naju postavil skodelico drobnih bitjec s še bolj drobnimi nožicami. “Črne mravlje niso dobre, smrdijo. Rdeče pa so malce kiselkaste in zato zelo…

Vsakokrat, ko se moje misli naravnajo na to, da bom naslednjih nekaj dni preživel bodisi v ashramu ali pa samostanu, bruham. Tako je bilo prek 3 leti v Amma ashramu, letos v Shivananda ashramu in ja, tudi na poti v budistični samostan Wat Tam Wua sredi gozda nekje na meji med Tajsko in Burmo ni bilo prav nič drugače. Dvakratni pljusk, pljask in škloc na ogabnem WC-ju avtobusne postaje, pa sem se sčistil tik preden sva se podala na 4 urno pot. In deževalo je. Kako lahko po neprestanih…

Nekje 150 km proti meji z Burmo, nekaj kilometrov stran od “glavne” ceste, se daleč stran od turističnih brošur in uokvirjenih odstavkov v lonelyplanetih skriva budistični samostan Wat Tam Wua, kar se grobo prevede “tempelj krava jama”. Ko sva danes povprašala za avtobusni prevoz v smer samostana, je prijazna tajska gospodična rekla samo: “Ha?”. O samostanu ne veva nič kaj dosti. Nekaj zapisov sva zasledila na spletu, vsi so bolj skopi. Kar pa veva, je tole: zadnji obrok je ob 11 dopoldan meditiraš cel dan aboth (vodja) govori angleško zelo slabo…

Dan sem začel z drisko. Thailand Edition. Ne vem zakaj, ker vse štima. Hrana je super, sokovi so okusni. Vse okoli naju je tako čisto, da tega nisva več vajena. Očitno vsaka država na začetku položi karte na mizo in pravi: “Lej, to sem jaz. Takšna sem. Večja in močnejša sem od tebe … da ne bo kakšnih neumnosti.” Sprehajala sva se po mestu in nenamenoma večji del današnje pozornosti namenila budizmu. Templjem, oltarjem, menihom. Veseliva se bivanja v budističnem samostanu, ki ga bova obiskala čez kakšna dva tedna na…

Jeva korenček, ki sva ga kupila na eni izmed prašnih ulic Kathmanduja. Belo redkev sva snedla že prej, takoj po tem, ko sva spila vsak svoje pivo in pokadila en cigaret Camel Light. Poslušava CD z budističnimi mantrami, ki sva ga pri prijaznem stricu kupila včeraj. Na mizi v najini prijetno mali sobici leži razpolovljena nedotaknjena papaya, za katero ob nakupu seveda nisva vedela, da ni zrela. Ob postelji imava 5 plastenk vode, v eni je rehidracijski prašek, ker najin kakec danes ponovno ni čvrst. Poleg tega, pa…