Trenutno smo doma

Prispevki z oznako

kaj početi v vietnamu

Iščem Papuo v Indiji …

Tisti, ki me poznate vsaj bežno, veste, da se lani iz Papue nisem vrnil isti. Tisti, ki me poznate zelo dobro, veste, da sem...

Art je varnostnik pri budi

Danes je naš 12. dan na poti. Imamo jih še 40. Otroka se privajata na popotniko življenje. Z vsakim dnem bolj. No, pa ne...

Video: Tajska 360º

Pa dajte no, kdo se zdaj spravlja na uboge Malezijce?! Najin mesec na Tajskem je tik pred iztekom. Spočila sva se, najedla do onemoglosti, malce...

Indija mi je dala po p***i

In cetrta stvar, ki je v Indiji ne smes poceti ... Moje vodilo pri potovanjih je in se vedno ostaja, da na manjsem stevilu lokacij...

Noč v japonskem ryokanu (1. del)

Začelo se je nekaj mesecev nazaj. Takrat še v Laosu. Potrdila sva letalsko karto za na Japonsko in pričela s temeljitim načrtovanjem poti. Ne, z...

Najboljši lassi v Varanasiju (Varanasi, Indija)

Lassi je indijski jogurt, ki je pri obilici pekoče hrane še kako dober prijatelj vsakega popotnika in marsikaterega lokalca. Lahko ga sicer naročite v...

Utrinki iz Hanoia (zadnji dan)

Čez 20 minut nas pobere taksi in nas pelje na letališče. Gremo za 5 dni v Hong Kong in za dva dni v Disneyland...

Razvajanje na Tirolskem

Če bi po ceniku ovrednotila najin podaljšan vikend na Tirolskem, kamor naju je na srečo povabila Avstrijska turistična organizacija, bi prišla nekje do vsote...

Meja Indija-Pakistan

"Wagah border, Wagah border, Wagah border," so naju v svoje prepaid prepolne rikše vabili mladi fantje. No, pa sva šla. Na mejo s Pakistanom, 30 kilometrov iz...

Zeleno, ki te ljubim zeleno

Keralo za enkrat doživljam kot zeleno-modro oazo sredi sivih mest in s hrupom prepojenih ulic. Če jo primerjam z dvema ostalima mestoma, ki sva...

Mentawai Trekking: Praktični nasveti

Takole podajati praktične nasvete je precej nehvaležno. Nikakor nisem izkusil Mantawaicev tako dobro, da bi lahko pametoval in v primeru, ko sem jaz na...

Prva pomoč: Iz Tajske v Laos po kopnem

Najbolj pogosta pot iz Tajske v Laos je preko mesta Chiang Khong. Iz Chiang Maia ali Chiang Raia se z busom odpravite v to...