Trenutno smo doma

Prispevki z oznako

merapi

Kaj vse se zgodi, ko budget povečava za 40 %.

Dobro jutro. Oba imava drisko. Verjetno je kriv včerajšnji poznovečerni tomyum. Nič hujšega, le območje gibanja je drastično omejeno. Na srečo je tržnica s...

Dokumenti za potovanje. Vsi!

Marsikdo naju je v zadnji tednih, odkar sva doma, vprašal, kako sva vedela kdaj in kje začeti planirati daljše potovanje. Pa ne govorim o...

VzljUbud

Najin 7 dan med riževimi polji nad mestecom Ubud. Imava svojo kuhinjo, ki vsak dan prenaša nove stvaritve, motorček, ki mu ni več jasno,...

O prostoru, ki celi rane

Se mi zdi, da se počasi vračam nazaj. Pripetile so se stvari, ki so mi dale jasno vedeti, da tudi tukaj, danes obstaja nekaj,...

Tunica.

V Veseli tuni sva se že čisto udomačila. In tako nama je Raja, lastnik hotela, ki se ukvarja z ribolovom, podaril dve majhni tuni. To! Ampak....

Pojdi z Black’n’Easy v Amsterdam!

Priznam. Ni ga čez vonj, ko se ti na vse zgodaj zjutraj na poti do džezve po razbeljeni električni plošči štedilnika po nereči posuje nekaj...

Beljakovinska bomba s šamanom (Siberut, Indonezija)

Tole se sliši skoraj tako ogabno, kot je v resnici. 🙂 Trik je v tem, da moraš tej migetajoči ličinki čim prej pregriznit glavo,...

Čez mejo v Laos

Če bi kupila tole pečeno podganico na zgornji fotografiji, bi zanjo odštela natanko 1,1 eur. Dobra kupčija, ne? No, vseeno sva se odločila, da...

Moja današnja pisarna v Kandyju

Po tem, ko sem se tako slastno napokal s za odtenek preveč pikantnim Chicken Biryanijem v lokalni gostilnici obdan z gospodi v belih pokrivalih,...

Zgodbe iz Afrike, 6. del: Prerokba se skoraj uresniči in pot čez minsko polje.

Po izmeni smo se z varnostnikom na štirikolesniku odpeljali nazaj v mesto. Čeprav je narejen za največ dve osebi, se nas je gor peljalo šest.

Denar in potovanje.

Vprašanje, ki ga dobiva skoraj vsak drugi dan, je v zvezi z denarjem. V Evropi je res udobno, ker nam ni treba skrbeti, kje...

Tajska hrana: 2. del

A veš tisto, ko misliš, da imaš letalo iz Bangkoka v Indonezijo v nedeljo zvečer in potem tik preden bi šel na letališče ugotoviš,...