Trenutno smo v Chiang Maiu

Prispevki z oznako

recept

Palačinke z domačo marmelado iz muškatnega oreščka (Banda otočje, Indonezija)

Malce podobna slivi, malce kiselkasta pa vseeno sladka in zraven tako aromatična. Marmelada iz sadeža muškatnega oreščka je za nas bolj redka kot kaviar,...

Naslednja destinacija? Sao Tome and Principe.

Saj še sam ne morem verjet, kako mi je uspelo izbrskati te otočke. Res, ne zajebavam se. V Google sem vpisal dobesedno tole: Amazing...

Prva pomoč: Cebu city (Filipini)

Cebu city je mesto, iz katerega si večina ljudi želi čim prej pobegniti na rajske plaže in turkizne slapove. Iz letališča je taksi je najbolj...

Prva pomoč: Nong Khiaw (Laos)

Nong Khiaw je simpatična zaspana vasica ob reki in nudi čudovite razglede na gore, med katerimi teče reka. Sem pridete preko Udoumxaya (torej tudi iz...

Noč v japonskem ryokanu (1. del)

Začelo se je nekaj mesecev nazaj. Takrat še v Laosu. Potrdila sva letalsko karto za na Japonsko in pričela s temeljitim načrtovanjem poti. Ne, z...

Čisto nič v Port Bartonu (Palawan, Filipini)

Nekje na Filipinih obstaja vasica, do katere se čez drn in strn z majavim "avtobusom" voziš 8 ur. In ko prideš tja, si na...

5 “hočem domoooov!!!” trenutkov

Čeprav je potovati neizmerno in oh-in-sploh nagrajujoče in je vsak nov dan tvoj najlepši do sedaj, obstajajo seveda tudi trenutki, ko bi najraje vse nekam poslal,...

Maldivi – OUT. Dominikanska – IN.

Lila je stara točno eno leto in pet mesecev. Po za popotnika najpomembnejšem izračunu jo še sedem mesecev loči od polnoletnosti. Trenutka, ko bo...

Om namah shivaya. Ashram, 1. dan

4:50 – 6.00 Archana (Chanting of the 1,000 names of the Divine Mother. 6.30 – 7.30 Meditation at the beach 9.00 – 10.00 Breakfast 10.00 - 13.00...

Mesec dni v Laosu

Še 3 dni in iz Vientiena, prestolnice Laosa, odletiva v Bangkok. V Laosu sva preživela mesec dni in po nadpovprečno razviti in z zahodnimi vplivi...

Pečena kamela, frizer in poceni avto. (Oman, 1. dan)

Ura je 20:42 in kmalu greva spat. Prvi dan v Omanu je skoraj pod streho. In čeprav sva bila še ob pristanku prepričana, da...

Še 60 ur.

Zadnje ure se razlikujejo od tistih pred in predpredzadnjih. Imajo drugačen okus, misli so drugih barv in strah ima drugačen prizvok. Marsikaj se spremeni....