Trenutno smo v Chiang Maiu

Prispevki z oznako

rent-a-house

Poceni potovanje na Banda otoke

Ne vem zate, a moj ideal rajskih otokov izgleda nekako takole: palme in kokosi, okusna hrana, turkizno morje, milijardo pisanih rib, delfini vsako jutro,...

Tripping.com vs. CouchSurfing.com

OK. Postavimo se v kožo povprečnega uporabnika spleta. S "povprečnim" mislim na to, da ne bere vsega drobnega tiska, da ni zaupljiv do plačevanja...

Prva pomoč: Otok Ai, Banda (Maluku, Indonezija)

Otok Ai je eden izmed otočkov Banda in nudi prvovrstno snorklanje. Potapljanje iz otoka ni možno, ker sta edini potapljaški šoli v Bandaneiri, torej na glavnem...

Pomlad

ti naseli v trebuh vse tiste gosenice, ki se počasi, pa vendar vsak dan zjutraj in zvečer počasi preobražajo v metulje. poglede obrača stran od...

Nyepi. In vse tiho je bilo …

Bali je velik približno toliko kot tretjina Slovenije. Ima nekaj večjih mest(ec), ogromno vasi, eno letališče, več pristanišč. Na leto se sem zgrne milijone...

Detox vikend na Ptuju.

Decembrsko norenje, družinska kosila pri sorodnikih in veliko preveč kuhančkov je zaznamovalo tudi najin december. Z natakarjem stojnice pri Slamiču sva bila na ti,...

Viza za Maldive.

Maldivi, rajski otočki blizu Šrilanke, so od nas oddaljeni le 9 ur z letalom. Bele plaže, turkizno morje in prijazni domačini - se ne...

Potovanje v času korone

Da najprej položimo temelje in odženemo vse, ki so ponesreči zajadrali sem namesto na Nova24. Midva sva za cepljenje in sva tudi dvakrat cepljena....

Končaš. Obrneš list. In spet kracaš!

Pa sva nazaj. V Bangkoku. Leživa na prijetno trdi postelji in se nastavljava ventilatorju. Dišiva po limetah, sveži papaji, curryju in se tu in...

Jedilnik a la detox.

Pred nekaj dnevi so me skupaj s še petimi slovenskimi blogerkami povabili na Detox vikend v Terme Ptuj. Poleg savn, termalnih bazenov in lepotnih tertmajev...

Vsi smo iz istega sveta.

Kaj mislite, da se zgodi, če se dobijo na kavi kitajski wunderkind čelist, glasna galicijska dudarka in politično vroči iranski igralec na kamanče, potem pa pokličejo...

Tajska hrana: 2. del

A veš tisto, ko misliš, da imaš letalo iz Bangkoka v Indonezijo v nedeljo zvečer in potem tik preden bi šel na letališče ugotoviš,...