Trenutno smo doma

Prispevki z oznako

ščurki

Prva pomoč: Port Blair (Andamanski otoki, Indija)

Port Blair je vstopno mesto za rajsko potovanje na Andamanske otoke in ni nič posebnega, zato se v njem ni treba predolgo zadrževati. V Port Blair boste...

Sva si privoščila štrom. (Oman, 6. dan)

Ura je 20:49 in sedim na udobnem stolu, za leseno pisalno mizo tople hotelske sobice. Ja, danes sva si jo privoščila. Današnje jutro se...

Adijo Nepal. Hello Tajska.

Ko nimaš pojma, kaj greš gledat v kino, potem pa te fičlm prilepi na sedež in si, ne da bi se zavedal, bašeš kokice...

Indijke v kiklcah, zraven pa ogromen Rus

Če mi tega ne bi povedala dva, ne bi verjel. Bi mislil, da so to lokalne čenče. This is all mafia. Southern part of Goa belongs...

Drugačne ideje za tvoje potovanje

Vsako najino raziskovanje pred potovanjem začneva z brskanjem po idejah, ki jih ne najdeš v Lonely Planetu in ostalih vodnikih. Iščeva po blogih, spračujeva...

Najin plan do … do konca potovanja.

Si (bodoča) mlada mamica. Rok si imela pred petimi dnevi. Ogromna si. Bolijo te vse koščice v telesu, slabo ti je, ne veš a...

V iskanju smrdljivega duriana.

Durian. Najbolj smrdljivo sadje na svetu. Sadje, ki je prepovedano v nekaterih hotelih in na javnih prevozih, ker tako smrdi. Nekaterim je kar slabo,...

Na pravi poti

Vem kaj lahko, cesa ne zmorem. Vem kdaj, kako, kje. Ne trdim, da so dolocitve pravilne, vem pa, da se zmorem odlocati sam. Najtezji...

Kako potekajo priprave na Zanzibar?

Še dober mesec, pa bova spet na letalu. Končno. In končno greva spet nekam tako daleč, da naju bo celotna pot do cilja "stala"...

Kaj vse se zgodi, ko budget povečava za 40 %.

Dobro jutro. Oba imava drisko. Verjetno je kriv včerajšnji poznovečerni tomyum. Nič hujšega, le območje gibanja je drastično omejeno. Na srečo je tržnica s...

Računalnik za “v culo”

Super je. Mali. Približno velikost A4 lista. Tanek. Lahek. Nekaj manj kot kilogram. Odličen, ravno za tisto, kar poterbujem. Najnujnejše. V torbo, nahrbtnik in...

Plan tete Indije

Mua-ha-ha-ha-ha! Pripravila sem super plan, poslušajte: Zdajle sta Katka in Mic še na Šri lanki in ta dva norca sta pripravila en maaaaanjši računček brez...