Trenutno smo v Chiang Maiu

Prispevki z oznako

stroški

“Drž noge skup!”

... ali na kaj vse biti pozoren, ko boste na Baliju (pa praktično povsod drugod po Aziji) kot svoje novo prevozno sredstvo najeli majhen...

Po 2 letih še samo 5 dni

Prvi znanilci, da gredo stvari na boljše niso sonce, odprti lokali in oglasi za hrvaško obalo. V naši familiji je bil prvi znanilec to,...

Roadtrip (1. dan) – Thaton

Zbudil sem se nekaj do šestih zjutraj. Ups, napaka. Pasiv. Bil sem zbujen nekaj do šestih zjutraj. Ptički, psi, traktor. To je bil venček...

@Plaža Trnovo, chillout zone

Danes je žalosten dan. Po naravi sem tak, da ne maram stvari nad katerimi nimam popolne ali vsaj večinske kontrole. Tako recimo preprosto ne...

Poceni potovanje na Filipine

Filipini si s svojimi več kot 7000 otoki vsekakor zaslužijo več kot teh 21 dni, pa vendar sva v tem programu želela združiti nekaj tistega...

Predlog potovanja: roadtrip po Islandiji!

Ob prihodu domov iz Islandije sva si rekla: moramo priti kmalu nazaj! In če ni izrekel tega še čisto vsak, ki je obiskal to...

Prvo zlomljeno Sri Lanka srce.

Se vedno sva v mestu Kandy. Po plazah Negomba, kjer sva vse skupaj zacela, je tole mestece ob jezeru in med gorami verjetno tisto,...

Snorkeling v Hikkaduwi

Katka je bila  na Baliju in okoliških Gili otokih, jaz sem kolena rezal na živih koralah Raja Ampat otočja v Indoneziji ... Roko na...

Prva pomoč: Chiang Rai (Tajska)

Manjša verzija Chiang Maia, ki se jo (poleg ostalih znamenitosti) splača obiskati že zaradi čudovitega belega templja. Wat Rong Khun po tajsko. V Chiang Rai...

Prva pomoč: Iz Tajske v Laos po kopnem

Najbolj pogosta pot iz Tajske v Laos je preko mesta Chiang Khong. Iz Chiang Maia ali Chiang Raia se z busom odpravite v to...

Izberi svoj popotniški stil. Xoxo

Vsak popotnik, naj bo star ali mlad, močnejši ali suh, visok ali nizke raste, mora v svoj potovalni kovček položiti dovolj majic, hlač in modnih dodatkov,...

Doma. Kdaj greva spet?

Poglej. Sami so si krivi, zakaj pa točijo viski. 🙂 Ampak, mislim, da naju je imela stevardesa vseeno rada. Pač sva si malce privoščila...