Trenutno smo doma

Prispevki z oznako

uttar pradesh

Katka, chúc mọi điều tốt đẹp nhất! <3

Danes je v Hanoiu svoj 39. rojstni dan praznovala naša Katka. Bilo je 15ºC, rahlo je pihalo in na ozkih ulicah sterega dela mesta...

Prva pomoč: Otok Hatta, Banda (Maluku, Indonezija)

Otok Hatta je eden izmed očarljivih otočkov Banda, ki nudi prvovrstno snorklanje. Tik ob otoku teče koralni greben, ki je živ in barvit s...

Port Barton: Unreal III.

Končno. Spet je kokosov dovolj za vse in spet se malčki lovijo po sredi vaške ceste. Spet naju zjutraj zbudijo neposrečeni poskusi kikirikanja in...

Na polovici potovanja – kaj vse sva zaj*****

Danes je naš 26. dan na poti. Na polovici smo. Začeli smo 11. februarja v Dubaju, potem pa Bangkok in Chiang Mai na Tajskem,...

Prva pomoč: Nong Khiaw (Laos)

Nong Khiaw je simpatična zaspana vasica ob reki in nudi čudovite razglede na gore, med katerimi teče reka. Sem pridete preko Udoumxaya (torej tudi iz...

Plavanje z jato sardin (Moalboal, Filipini)

Kar težko jih je jesti iz konzerve po tem, ko jih enkrat vidiš ob tako elegantnem plesu. Milijone jih je, res. In če ti...

Najin plan do … nadaljnjega 🙂

Ja, točno tako. Do nadaljnjega. Sva v fazi, ko se hkrati povsem zavedava, da bova kmalu sedla na letalo proti Sloveniji, a kar nekako...

Ta vlak, ki tiho pelje

Če bi moral izbrati en samo stvar, ki bi jo brez obžalovanja počel do mojega poslednjega pomladnega dne, bi si brez pomisleka izbral sedež...

“Moja današnja pisarna”

Moja (recimo temu) življenjska filozofija se vselej zavrti okoli enega vodila: dovoli sistemu, da ti vsili zgolj tisto najnujnejše, pri vsem ostalem sledi srcu....

Prva pomoč: Puerto Princesa (Filipini)

Prisrčno glavno mesto otočka Palawan ima za ponuditi kar precej stvari (ulične stojnice z morsko hrano, raziskovanje gori-doli-naokoli z motorjem ...), pa vendar je najbolje...

Tu se konča cesta.

Velike nahbrtnike sva znova pustila kar nekje, se vsedla na prvo prevozno sredstvo in se podala raziskovanju naproti. "Kam greva?" "Kar nekam." "Kakšne 3 do 4 urice...

Pustiti oditi.

Tista najbolj globoka, cutna in pristna ljubezen se skriva v dveh pojmih: odpustiti in pustiti oditi. To je najtezje. Premagati egoisticno plat svojega najglobljega...