Trenutno smo doma

Prispevki z oznako

zdravila

Utrinki iz Hanoia (zadnji dan)

Čez 20 minut nas pobere taksi in nas pelje na letališče. Gremo za 5 dni v Hong Kong in za dva dni v Disneyland...

Greva na otok Misali. No, mogoče.

Včeraj sva bila pogumna! 🙂 Po nekaj dneh "prevžekovanja" avokada, čebule in paradižnikov, sva na ulici najine vasice Wete na severu otočka Pemba, odkrila...

Najdi družbo za potovanja – Semaforum.

Ej, ti! Bi šel na potovanje, ampak tvoji kolegi nimajo časa? Če še nisi pripravljen na solo podvig, poglej na nov spletni prostor -...

Saowandarek …

Tisto, čemur pripisujem največ zaslug za to, da sem zapravil nekaj čez 21 € za dvoletno registracijo domene povsodjelepo.com in se tako (že tretjič)...

Koh Tao počasi dobiva obliko.

So mogočne palme in vijolično-oranžni sončni zahodi. Je biserno bel pesek in turkizno morje. Visoko na drevesih so kokosi in po cestah ležijo slastni...

Na pravi poti

Vem kaj lahko, cesa ne zmorem. Vem kdaj, kako, kje. Ne trdim, da so dolocitve pravilne, vem pa, da se zmorem odlocati sam. Najtezji...

Ne gre nama tale Hong Kong

Ne najdemo se s temle Hong Kongom. Danes je točno polovico našega potovanja (26. dan) in čeprav nerada, si morava priznati, da sva po...

V ashram

Če zna teta Indija pokazat fuck you, potem mi ga je kazala zadnja dva dni. Položila me je v posteljo in posadila na WC....

Tajska viza.

Tajska ostaja kraljica na vrhu seznama najbolj obiskanih držav in slovi po svoji odlični hrani, lepem morju ter prijaznih ljudeh. Tudi midva najraje priporočava...

Vesolje.

Zdaj vidim le še ljudi. In njihove običaje, navade, vrednote. Ni več mej. Ni več viz. Ni več različnih valut. Je zgolj ena krogla...

Končno spet na -18 metrih

Po tem, ko sva v Indoneziji lizala sladoled skozi šipo (beri: bila na najboljših mestih za potapljanje, a zaradi financ nišla šla pod gladino), sva...

Tečaj izdelovanja srebrnega nakita v Ubudu.

Zame so najhujši spominki iz potovanj nabiralci prahu. Ko imaš cel dopust v glavi, da moraš nekaj kupiti za starše ali pa zase, da...