Trenutno smo v Sloveniji

Najbolj brano

Vsi prispevki

Food p0rn: Vietnamska hrana

Lahko imava drisko, da teče z naju in bruhava na vsakih 30 minut. Pa greva vseeno naprej v naslednje mesto. Lahko sva spričkana do...

Tobak, klinčki, neki, neki, neki pa še neki.

"Thank you, sir." "Sure. Thank you!" "See you tommorow." "See you." In se poslovimo že z nasmehom. Nekako taktično sva na tržnici našla najljubšega prodajalca sadja, najljubšega prodajalca zelenjave,...

Megla, dež in Guinness.

"Imam dobro novico," nama je napisal kakšen teden nazaj. Kevin. Kolega popotnik iz Indonezije, ki sva ga najprej spoznala na Instagramu, kmalu za tem,...

Habari. Mizuri. Nuwewe.

... in smo šli v njegovo vas. Ker je bilo za nami že nekaj ur jadranja po turkiznem morju, je bila moja prva misel,...

Uvod v tvoje potovanje v Oman.

A ste že kaj navdušeni nad Omanom? Priznajte, da vsaaaaaaj malo. 🙂 Oman je država, ki je Slovencem definitivno pisana na kožo. Letalske karte...

Tajska hrana: 2. del

A veš tisto, ko misliš, da imaš letalo iz Bangkoka v Indonezijo v nedeljo zvečer in potem tik preden bi šel na letališče ugotoviš,...

Pečena kamela, frizer in poceni avto. (Oman, 1. dan)

Ura je 20:42 in kmalu greva spat. Prvi dan v Omanu je skoraj pod streho. In čeprav sva bila še ob pristanku prepričana, da...

Knjige v žilo! Najboljše, kar sva prebrala …

Knjiga. Beseda, ob kateri oba pristriževa ušesa in tematika o kateri sva se pripravljena pogovarjati ure. Po tem, ko sva polovico Indije prepotovala na...

Dišeči Pulau Ai

Na obzorju se je izza meglic risal bled obris otočka. Najprej zgolj silhueta, takšna, kot je Mali princ narisal boo, ko je pojedla slona,...

Wakatobi otočki (Indonezija) – vodič.

Mogoče ste že kdaj slišali, da ima Indonezija preko 17.000 otokov. Nekateri so zelo turistični kot je Bali, nekateri skrivajo džungelska plemena kot je...

Eno leto na poti.

Ne, ne greva še domov. Če te slučajno zanima. Katka si je zlomila nogo, jaz pa sem oslepel na eno oko. Ne le to....

“Noro, mangoti ležijo po cesti!”

Andamanskih otokov je 325. So nekje na sotočju vplivov Myanmara, Indonezije in Indije. (Poglej na tole mapo, če te zanima, kje točno.) In prav...